Що продавати в 2020 році?  20 бізнес-ідей для магазину

автор administrator
бізнес ідеї для магазина

У багатьох товарах люди відчувають потребу завжди, тому обов’язково будуть їх купувати в майбутньому. В цьому матеріалі ми зібрали 20 бізнес-ідей по відкриттю популярних роздрібних магазинів. Переважна більшість починаючих підприємців не можуть визначитися, в якій сфері вигідніше  відкрити свій бізнес. Як правило, безпрограшним варіантом є торгівля. Організувати та вести таку справу простіше, ніж власне виробництво.

Найважливіше питання – що продавати у 2020 році, яку категорію продукції обрати, щоб заробити грошей. Для більшості новачків в бізнесі умови приблизно схожі: площа в кілька десятків квадратів, торгова точка в спальному районі, обмежений бюджет.

Проте існують дві речі, які варто пам’ятати, задаючись питанням «Що продавати, щоб заробити?» Перше. Існують категорії товарів, які завжди і всюди будуть користуватися попитом. Вони будуть продаватися в невеликих магазинах, навіть незважаючи на наступ гіпермаркетів і інтернет-магазинів. Друге. Будь-який магазин обирає одну з двох стратегій заробітку – заробляти або з величини націнки, або з обсягу продажів.

 

Бізнес ідея 1. Дрогері

Дрогері – це відносно новий формат торгівлі та оригінальна ідея бізнесу. Це магазини, які продають товари масового споживання та розташовані в кроковій доступності від потенційних покупців. Зазвичай дрогері відкривають недалеко від житлових районів. Асортимент таких магазинів включає  побутову хімію, косметику, парфумерію, деякі ліки, які відпускаються без рецепту. Обираються товари з високою частотою продажу, низької цінової категорії з максимально простими умовами зберігання.

Основними перевагами такого формату є значний оборот на 1 кв.м. торгівельної площі. Завдяки низькій націнці та грамотно підібраному асортименту, дрогері продає багато і швидко, тобто заробляє на обсягах продажів. Утримувати такий магазин дешевше та простіше. Крім того, дрогері легко завойовує покупця. Зазвичай це дешеві магазини в кроковій доступності, які пропонують асортимент потрібних (або ж «потрібних терміново») товарів. Ця ніша в Україні є достатньо вільною. Зараз дрогері переважно відкриваються у великих містах. Вчасно зайнявши нішу, ви зможете створити стабільний бізнес і пристойно заробити.

 

Бізнес ідея 2. Салон оптики

Магазини оптики вважають одними з «вічних» бізнесів. Товари, пов’язані зі здоров’ям, завжди користуються попитом. Все більше українців через проблеми з зором починають користуватися окулярами або лінзами. При цьому економія на окулярах (лінзах) або повна відмова від них практично неможлива. В останні роки число салонів оптики збільшується, причому розширюється мережа спеціалізованих магазинів. У даній ситуації підприємцю можна задуматися про відкриття салону по франшизі, щоб знизити ризик і спростити старт. Однак у цілому ринок оптики ще не насичений і надає розширені можливості новим учасникам. Рівень конкуренції залежить від конкретного міста. Салон оптики можна відкрити в різних форматах, тому і вкладення можуть бути різними.

Бізнес ідея 3. Зоомагазин

Український ринок зоотоварів є одним з найбільш перспективних, адже практично в кожній родині є домашній вихованець. Згідно зі статистикою, попит на зоотовари постійно зростає. Наприклад, ринок кормів для домашніх улюбленців щорічно збільшується 25-30%. Ось і відповідь на запитання «Що продавати?».  Попит на зоотовари був і залишиться завжди. Навіть у період економічного спаду ця сфера залишається стабільною. Найпростішим варіантом буде відкриття невеликого магазину, який буде спеціалізуватися на продажу кормів, іграшках і засобах догляду за тваринами. Щоб відкрити такий магазин не потрібно отримувати ліцензію. А ось якщо ви плануєте продавати в магазині самих тварин, то доведеться подбати не тільки про ліцензії, а й про штатного ветеринара – ці обов’язкові вимоги тягнуть за собою чималі витрати. Тому підприємцю краще обрати формат міні-магазину, який в майбутньому можна розширити за рахунок успішної роботи.

 

Бізнес ідея 4. Будівельний магазин

Люди будують або ремонтують завжди – навіть в період кризи. Відкрити будівельний магазин – вдала бізнес-ідея, оскільки будівельні та оздоблювальні матеріали, інструменти користуються стабільним попитом. В останні роки в Україні стали менше будувати, проте не відмовилися від ремонтних робіт. Будівельні магазини як і раніше є дуже актуальними, хоча з приходом на ринок великих гравців вони багато що змінили в своїй роботі.

Щоб успішно конкурувати з мережою будівельних магазинів, більш дрібні підприємці змінюють формат власного бізнесу. Перший варіант – обрати вузькоспеціалізований напрямок (наприклад, покрівельний магазин, магазин шпалер, магазин інструментів, магазин дверей тощо). Другий варіант – обрати концепцію «магазин біля будинку» та продавати дрібну продукцію, яка терміново може знадобитися в ході ремонтних і будівельних робіт (інструменти, залізні комплектуючі, фарби, щітки, будівельні витратні матеріали та інше). У першому випадку ставку потрібно робити на широкий і якісний асортимент. У другому випадку – на зручне розташування та правильно підібраний асортимент. Рентабельність будівельного магазину може становити 30-32% в залежності від націнки на товари.

 

Бізнес ідея 5. Вейп-шоп

Вейпінг або вдихання спеціальних електронних «цигарок». Ця бізнес ідея швидко стала популярною та динамічно розвивається як сфера торгівлі. Зараз у багатьох містах та в інтернеті відкриваються вейк-шопи. Конкуренція ще є низькою, а кількість потенційних клієнтів щодня зростає. В українських містах затребувані вейп-шопи, де можна не тільки купити необхідне, але і зібратися з друзями. Вейк-шопи позиціонують себе не просто як магазин, а й як простір субкультури. Тому вейп-шоп – це сучасний, цікавий і перспективний бізнес з високою рентабельністю.

Бізнес ідея 6. Магазин косметики

Косметика – це завжди затребуваний товар, на якому можна непогано заробити. Індустрія краси активно розвивається та популяризується, з’являються нові косметичні продукти – все це сприяє зростанню попиту. Згідно з соціологічними опитуваннями, жінки готові щомісяця витрачати на косметику 15% свого прибутку.Український ринок косметики протягом останніх  років істотно виріс. Вибір косметичних продуктів і марок розширився, а косметичні магазини почали відкриватися повсюдно: як у великих містах, так і в невеликих населених пунктах. Дана тенденція передбачає посилення конкуренції, а тому потрібно врахувати безліч чинників, перш ніж відкривати власний магазин. На старті потрібно визначитися зі спеціалізацією. Це може бути монобрендовий магазин або салон, де продаються засоби певної категорії чи магазин, в якому представлені товари різних категорій і марок. Формат буде залежати від ситуації на місцевому ринку, затребуваності певного напряму та бюджету на відкриття.

 

Бізнес ідея. Магазін подарунків

В останні роки знову стають все більш популярними незвичайні подарунки, і прибуток таких магазинів вже збільшився на 20-25%. Саме тому ваша креативна ідея чи зручний формат може «вистрілити». Попит на подарунки є завжди, причому він різко зростає напередодні свят. А їх в Україні чимало, тому і продажі будуть завжди. На подарунках можна добре заробляти – бізнес окупиться за 2-3 місяці, якщо вдало обрати час і відкритися напередодні свята, перед піковими продажами. Головна особливість бізнесу полагає в тому, що подарунком може бути все, що завгодно. Але для багатьох магазин подарунків став стереотипом застарілого магазинчика з мінімальним прибутком. Досі такі магазини асоціюються з сувенірними крамницями, чиї полки забиті «непотрібним мотлохом» типу фарфорових статуеток, ваз і іншого. Але головне, творчо підійти до справи і врахувати сучасну моду на подарунки. Один з варіантів – поєднати продаж товарів з послугою. Такий тандем є зручним для покупця та вигідним для продавця.

Цікаві і затребувані послуги можуть зробити успішним навіть магазин подарунків – формат, здавалося б, забутий. У сучасному вигляді такий магазин може запропонувати: незвичайні пропозиції (наприклад, подарунки-враження), оригінальні речі, оформлені подарункові набори, фігурний шоколад і навіть продаж квітів. Багато що залежить від уміння сформувати незвичайний асортимент. Подарункових магазинів завжди досить багато, тому потрібно продумати, чим ваш магазин буде відрізнятися від конкурентів. Можна обрати концепцію, орієнтовану на ексклюзив і подарунки ручної роботи: продавати незвичайне мило ручної роботи, дерев’яні іграшки, ароматичні свічки. Або орієнтуватися на підлітків: наприклад, відкрити стікершоп, який торгує стікерами, коміксами та сувенірами з образами супергероїв. До доречних послуг можна віднести: упаковку подарунків, продаж і доставку повітряних кульок, організацію креативних сюрпризів тощо. Досвід підприємців свідчить, що додатковий прибуток можна отримувати на упаковці подарунків. Люди можуть обрати сам подарунок в іншому магазині, але прийдуть до вас, щоб красиво упакувати його. При цьому собівартість послуги мінімальна, а ось націнка може становити 300%.

Бізнес ідея 8. Магазин дитячого взуття

Зростання темпів народжуваності та підвищення добробуту позитивно відбивається на торгівлі дитячими товарами. Магазин дитячого взуття можна сміливо назвати антикризовим бізнесом: у будь-який час попит на товари буде високим. Будь-які батьки завжди купують для своєї дитини найкращу продукцію. Крім того, діти дуже швидко ростуть, їм часто потрібно купувати кілька пар взуття на один сезон. Саме тому ця перспективна бізнес ідея має великі шанси для успішного втілення. У випадку організації магазину виключно дитячого взуття вам потрібно обов’язково зробити ставку на два пункти: широкий асортимент і якість або доступну ціну.

 

Бізнес ідея 9. Квітковий магазин

Проста та прибуткова ідея для новачка в бізнесі – відкрити квітковий магазин. Маючи мінімальний стартовий капітал і досвід підприємництва, можна запустити бізнес з рентабельністю 30%. Нарівні з традицією дарувати подарунки в Україні вкоренилася традиція дарувати квіти в особливих випадках. Завдяки цьому квіткові крамниці завжди знаходять свого покупця. Попит на квіти є своєрідним відображенням фінансового стану суспільства – чим він кращий, тим більше квітів купується. І разом з тим, навіть у період криз квіткові магазини активно ведуть свій бізнес – зміщується тільки акцент на більш бюджетні варіанти, але обсяги продажів не скорочуються. Ідея відкрити квітковий магазин приваблює багатьох підприємців, тому що вимагає мінімум вкладень і при цьому приносить гідний прибуток за рахунок великої накрутки на товар (100-300%). А в піки продажів квітковий магазин може приносити подвійний прибуток.

 

Бізнес ідея 10. Комісійний магазин

Комісійна торгівля переживає нову хвилю популярності. Ця ідея може стати вигідною саме в умовах кризи, коли ціна будь-якої помилки з вибором напрямку бізнесу багаторазово зростає. В той же час, коли попит на товари падає, брендові відділи втрачають прибуток, а дорогі бутики закриваються, комісійні магазини відчувають себе прекрасно та збільшують прибуток. Низька ціна товару приваблює тих, хто прагне до економії. Тому вживані товари користуються великим попитом. Це недорогий і простий бізнес. Це саме те, що потрібно підприємцю без досвіду та капіталу. Для підприємця даний вид торгівлі привабливий тим, що не вимагає закупівлі товарів і майже позбавлений ризиків. Відкрити комісійний магазин під силу будь-кому. Для цього не потрібні спеціальні навички, складне устаткування та вражаючі суми. Особливим попитом серед комісійних товарів користуються товари для дітей.

 

Бізнес ідея 11. Інтер’єрний магазин + фотостудія

В останні роки магазини декору набули популярності. Люди прагнуть створити гарний затишний інтер’єр в своїх будинках. Частіше за інші відкриваються й активно розвиваються магазини, де продають посуд, домашній текстиль, дрібні інтер’єрні меблі та різний декор. Подібних магазинів існує чимало, тому підприємець повинен придумати оригінальну «фішку» для залучення клієнтів. Адже товари для декору не належать до речей першої необхідності, а магазин повинен стабільно приносити прибуток.

Одним з варіантів, який на ринку зустрічається дуже рідко (хоча це даремно) є об’єднання магазину та міні-фотостудії. Особливою популярністю користується така модель в маленьких містах, де фотостудії в принципі – рідкість. Завдяки формату магазин + фотостудія ви можете урізноманітнити джерела прибутку, залучити додаткових клієнтів і створити унікальну пропозицію. Але для цього вам потрібно відповідним чином оформити весь магазин. Необхідно також виділити місце для інтер’єрної експозиції, де можна організувати фотозони. Для магазинної фотостудії буде достатньо 2-3 фотозони: потрібно оформити стіни, встановити мініатюрні меблі – і все готове. Такі композиції допоможуть вам не тільки організувати фотостудію, але й вигідно презентують товари вашого магазину.

 

Бізнес ідея 12. Магазин одягу

Потреба в одязі – одна з базових. Щільність магазинів одягу може бути максимально високою, але у кожного власника бізнесу є можливість виділитися за рахунок унікального асортименту. Майте на увазі, що основні покупці одягу – це жінки. Близько 60% ринку припадає на торгівлю жіночим одягом, а решта 40% – на дитячий і чоловічий одяг. Форматів і концепцій магазинів одягу може бути безліч. В інтернеті ви можете знайти приклади розрахунків для магазину реплік брендового одягу, спецодягу, магазину одягу великих розмірів.

 

Бізнес ідея 13. Ювелірний магазин

Потреба в ювелірних прикрасах є завжди. Завдяки високій націнці на товар, на продажу навіть однієї ювелірної прикраси можна гарно заробити. У зв’язку зі скороченням доходів населення затребуваними стають недорогі, але оригінальні прикраси. Досягти успіху в даному бізнесі зможуть ті магазини, які грамотно підберуть асортимент і будуть здатні спрогнозувати впобання цільової аудиторії. За високою прибутковістю ховаються певні складнощі – велика конкуренція та необхідність оформлення дозвільної документації на торгівлю ювелірними виробами. Через ці складнощі відкривати ювелірний магазин рекомендується підприємцям, які мають досвід і суттєвий стартовий капітал.

 

Бізнес ідея 14. Продаж біжутерії

Багато хто задає запитання «Що продавати підприємцям-початківцям?».  Вдалим форматом для початківців вважається торгівля біжутерією. Головне в такому бізнесі – це мати прохідне місце, оскільки біжутерія може стати товаром імпульсивного, спонтанного попиту.

 

Бізнес ідея 15. Магазин професійних товарів для салонів краси

Індустрія краси активно розвивається з кожним роком. Товари та послуги в цій сфері завжди будуть користуватися попитом. Потреба в салонах краси з розвитком індустрії буде зростати. Сьогодні на ринку міцно утвердилася модель поведінки догляду за собою в салонах краси, яка зберігається навіть у період кризи. В Україні нараховуються тисячі різноманітних салонів краси. І кожному з них потрібні якісні та професійні матеріали, інструменти та обладнання. Варіацій бізнесу з обслуговування салонів краси є безліч. Що продавати додатково? Ви можете займатися постачанням меблів, витратних матеріалів, спеціального обладнання тощо. Головне – це ретельно вивчити сферу, в якій плануєте працювати.

 

Бізнес ідея 16. Магазин автозапчастин

Автопарк українців з кожним роком збільшується. Разом з автопарком закономірно зростає і ринок автозапчастин. Попит на них підвищується в зв’язку з економічною кризою, яка змушує багатьох громадян ремонтувати та лагодити авто, замість того, щоб купувати нові автомобілі. Більше 60% автопарку українців – це машини старше 5 років і з пробігом, що перевищує гарантію. Середньостатистичний автовласник в Україні щорічно витрачає на ремонт і обслуговування своєї машини значну суму. Тобто автозапчастини – це затребуваний товар, на якому можна непогано заробити. Особливістю даного бізнесу є те, що підприємець повинен володіти певними знаннями в техніці, розбиратися в машинах, вивчати ринок автозапчастин. Адже для відкриття магазину автозапчастин потрібно сформувати грамотний асортимент, інакше торгівля не піде. Підприємець повинен оцінити конкурентів, проаналізувати ринок збуту та налагодити контакт з постачальниками товару. Як показує практика, протягом декількох років успішної роботи власники розширюють свій бізнес: відкривають нові торгові точки або автосервіс на основі магазину автозапчастин. При грамотному управлінні магазин може стати перспективним бізнесом, який можна активно розвивати в різних напрямках.

 

Бізнес ідея 17. Магазин розливного пива

В Україні пиво входить до трійки найуживаніших алкогольних напоїв. При цьому понад 10% всього пива продається саме на розлив. З кожним роком даний сегмент зростає на 15%. Багато покупців оцінили переваги так званого «живого» пива, яке вигідно відрізняється від звичайного пива в пляшках. Тому магазин розливного пива стане вигідним бізнесом. Але варто враховувати, що відкрити такий власний бізнес не так-то просто. Вже на підготовчому етапі підприємцю доведеться вирішити ряд труднощів і обмежень, пов’язаних з торгівлею алкогольною продукцією. Необхідно заздалегідь ознайомитися з чинним законодавством, щоб уникнути штрафів і не вчинити адміністративне правопорушення.

Бізнес ідея 18. М’ясний магазин

М’ясо є продуктом, який користується постійним попитом. Культура споживання їжі розвивається – і разом з цим зростають обсяги продажу в спеціалізованих м’ясних магазинах. Люди намагаються придбати найбільш якісну та свіжу продукцію, звертають увагу на виробника і цінують все натуральне, екологічне. Ось чому м’ясна лавка, яка торгує продукцією місцевих фермерських господарств, викличе у покупця більше довіри, ніж заморожені продукти з гіпермаркету.  Торгівля м’ясом і продуктами його переробки передбачає знання різних тонкощів і дотриманням певних вимог, з якими підприємець стикається в процесі відкриття свого бізнесу. Важливою умовою успішності даної справи є хороший асортимент і надійні постачальники.

 

Бізнес ідея 19. Книжковий магазин

В останні роки на книжковому ринку спостерігається бум. Читати знову модно. Паперові книги купують, незважаючи на зростання їх вартості. Україна вже давно є однією з найбільш читаючих країн світу. 59% опитаних українців заявили, що читають хоча б раз на тиждень. Продаж книг зросла і завдяки виходу «антипіратського закона». Все це спричинило відкриття нових книжкових магазинів. Що ж продавати крім книг? Можуть продаватися комікси, канцтовари, дрібна сувенірна продукція, товари для творчості та інші товари, що збільшують середній чек. Прибуток в такому бізнесі очевидний. Зараз більшу частину ринку займають магазини-мережевики. Тому завдання підприємця – відкрити не просто ще один книжковий магазин, а запропонувати споживачу новий формат. Наприклад, поєднати книжковий магазин з міні-кав’ярнею, придумати оригінальний інтер’єр, надихнувшись ідеями з інших країн, або створити креативне простір на базі магазину (наприклад, читацький клуб). При великій кількості магазинів і торгових точок люди прагнуть до тих, які пропонують трохи більше, ніж просто продаж. У випадку з книгарнею у вас буде зацікавлена, лояльна та активна аудиторія, яку можна залучити креативною ідеєю.

 

Бізнес ідея 20. Продаж чаю, кави, трав і БАДи

У нашій країні чай і кава користуються величезним попитом. 85% українців п’ють чай і каву щодня. При цьому в останні роки спостерігається збільшення попиту в бік оригінальних вагових напоїв. Найчастіше їх купують як подарунок. Напередодні Нового року, 8 березня та Дня вчителя в чайно-кавових магазинах можна спостерігати ажіотаж і черги. Такий подарунок за кілька років уже став класикою. Стабільно зростає попит на вагову та якісну продукцію. Тому чайно-кавовий магазин буде затребуваним як зараз, так і в майбутньому. Що доречно продавати ще? Окрім чаю та кави можна продавати трави, БАДи, посуд, подарункові набори та солодощі.

0 комментарий
0

Related Posts

Оставить комментарий