Бізнес план з відкриття паба з розрахунками

автор administrator
паб бізнес план

Паб- це не тільки домашня атмосфера, де розливається свіже пиво. Це також місце, де зустрічаються люди з аналогічними інтересами: шанувальники Рок музики, шанувальники молодої інді-групи, зустріч друзів або колег.

Чому вигідно відкривати паб або інвестувати в проект:

  1. культура відпочинку змінюється-від пивний ресторанів, пабів, лавки в парку люди рухаються в пивні бари і паби. Культура пива і пабів прийшла з Європи. Там 5 000 людей в установі. В Україні конкуренція нижча: один паб припадає на 50 000 осіб.
  2. щороку 200 000 000 декалітрів пива п’ють в Україні. І щороку обсяг споживання зростає на 3-4%.
  3. сьогодні не варто замовляти столик для настільного футболу за 500 000 з Італії або бар масиву на 300 000. Виробники з Китаю і місцевих ремісників поступово пристосовуються до вимог ринку і пропонують конкурентоспроможні ціни на обладнання, меблі та ігрові столи.

Термін окупності: 14 місяців

Початкові інвестиції: $3 960 000

Точка беззбитковості: через 9 місяців

Щомісячний чистий прибуток: $432 728

  1. Опис бізнесу, продукту або послуги

Пивний бар, як бізнес, будується на продажу пива, продовольства і створення автентичного місця для відпочинку і спілкування.

Меню, пивна карта і дозвілля:

Пиво

Середня ціна за літр становить 55 грн.

У середньому чоловік п’є 1,5 літрів пива на вечір, а жінка 0,7 літрів. З огляду на сезонне зниження, ми плануємо продати 3000-4000 літрів пива на місяць.

Безалкогольні напої

Середня кількість на продаж квасу, соди, чаю і кави- 50 грн.

Гарячі закуски

Середній заказ становить 200 грн.

За 20 хвилин, кухарі будуть служити крила, сосиски, гамбургери, хот-доги, або картопля.

Відпочинку

У залі є відкритий мікрофон і жива музика. Виступають молоді музиканти. Ви можете зіграти в більярд, кікер, посидіти в консолі, взяти в шахи або нарди.

Для тих, хто хоче працювати або провести зустріч в холі, є розетки і безкоштовний Wi-Fi.

Графік відкриття закладу: з 3 до 11 вечора.

 

Переваги проекту: слабкі сторони проекту:

Культура пива та пабів поступово проходить в дозвілля та розвагах

Можливість побудови гнучкої цінової політики-висока конкуренція

Важко знайти відповідних співробітників, які поділяють ваші погляди.

У економічній кризі люди витрачають менше грошей на дозвілля

Можливості проекту: загрози проекту:

Масштабуйте успішний проект

Заходи, які пройдуть спільно з фан-клубами, інтересами спільнот та корпоративними клієнтами

Власник приміщення буде збільшувати орендну плату або не поновить контракт

Сезонне зниження попиту під час літніх свят

 

  1. Опис ринку

Паб буде порожнім, якщо ви не будете дотримуватися змін у сфері і знати бажання клієнтів.

Ми визначили 3 параметри, що стосуються російського ринку:

  1. після стагнації в 2014-2017. загальне виробництво пива і споживання збільшилося: у 2018, продажі збільшилися на 2-3% і склали 820 000 000 декалітрів.

Експерти пов’язують зростання Кубка світу. Ми очікуємо, що ринок продуктів для пива продовжуватиме зростати на 3

паб бізнес план з розрахунками

паб бізнес план з розрахунками

5% на рік.

  1. кількість пивної установи в Росії зростає на 5-10% на рік. Наприклад, 28 барів і пивний ресторан відкрили в Пермі в останні 2 роки.
  2. паби-відносно новий формат дозвілля, який замінює домашні свята, котеджі або ресторани.
  3. продажі та маркетинг

Успіх проекту залежить менше від стартового капіталу, обладнання або персоналу. Більш важливим є правильно визначити цільову аудиторію.

Цільова аудиторія

Люди віком від 18 до 40 років з доходом 30 000 на місяць. Вони цінують час і готові платити за смачне пиво і комфортне оточення.

Реклами

Зовнішня реклама на трибунах, злеті та знаках.

Рекламний сайт в Яндексі, 2gis.

Створення спільнот у WK, FB, Instagram. Це допоможе вам поспілкуватися з аудиторією, отримати зворотній зв’язок та події обкладинки.

Просування

Організація заходів, запрошення музикантів, систем лояльності та знижок, клієнтських карт.

У перші 2 роки щомісячний бюджет на маркетинг буде 50000 рублів.

  1. виробничий план

Перед тим, як відкрити паб, потрібно зареєструвати бізнес, найняти співробітників, знайти приміщення, зробити ремонт, купити обладнання та приладдя.

Реєстрація паб

Ми обрали PI як форму ведення бізнесу. Вона передбачає низьку податкову ставку в 6% і спрощену систему бухгалтерського та податкового обліку.

Щоб зареєструвати справедливість, вам потрібно звернутися до Федеральної податкової служби.

Період реєстрації від 3 робочих днів

Вартість реєстрації бізнесу-до 10 000 рублів

При зверненні до Федеральної податкової служби, необхідно вказати види діяльності за ОКВЕД:

56,1 “ресторанне обслуговування та послуги доставки їжі”

56.10.1 “ресторани та кафе з повним обслуговуванням, а також ресторани швидкого харчування”

56.10.2 “Кулінарія з подальшою і на місці використання”

47.11.2 “роздрібні незаморожені продукти, напої та тютюнові вироби в неспеціалізованих точках”

47.25.12 “торгове пиво в спеціалізованих магазинах”

92,72 “інші рекреаційні та розважальні заходи не включені в інші групи, спортивні команди або клуби”

Ці коди необхідні регуляторним органам для правильного Кваліфікування установи як платника податків.

Дозволів

Свідоцтво про відповідність за надання послуг Pub-виданий російськими споживчими сторожова

Дозвіл на експлуатацію приміщення паб-виданий Санепіднагляду

Пожежна Довідка на відповідність стандартам пожежної безпеки-видані підрозділами МНС або державним Пожежобезпечністю

Укладення або акт дератизації та дезінфекції приміщень-виданих органами Санепіднагляду

Документи про реєстрацію обладнання СКК-касі та термінали мобільного зв’язку видаються одиницями fns

Якщо ваш бар не тільки пиво, вам доведеться оформити ліцензію на продаж алкогольних напоїв

Договір з охоронним підприємством

Бюджет 120 000 рублів планується на оформлення документів та реєстрації

Розташування пабу, близькість до культурних і спортивних споруд впливає на кількість відвідувачів. Екстер’єр, чи будуть вони вибирати ваш паб серед інших. А інтер’єр-чи будуть вони повертатися більше. Тому, вибираючи потрібну кімнату, ви збільшуєте ймовірність успіху вашої компанії.

Для проекту паб з власною концепцією і стилем планується придбати:

Номер

Паб буде знаходитися в центрі міста, щоб забезпечити охоплення потенційних клієнтів і зручність логістики.

Розташування в будівлі торговельного центру спрощує доставку продуктів і витратних матеріалів, є паркувальні місця.

Орендований простір-300 м2

Щоб зберегти можливість змінити формат закладу, не купуйте приміщення, а візьміть його в оренду.

Номер розділений на функціональні зони відповідно до норм і вимог СанПіН:

  1. обідня зона-175 м2. 12 столів, бар, місце для прийому, більярдний стіл, два ігрові комплекси і сцена для музикантів.
  2. кухня-50 м2. Гарячі та холодні майстерні, зона видачі, харчова комора та санвузол для персоналу.
  3. Санітарно-побутові приміщення для замовників-15 м2.
  4. офіс, штатний зал і ванна кімната-40 м2.
  5. зала і гардеробна-20 м2.

Номер повинен бути оснащений датчиками пожежної сигналізації та системою відеоспостереження.

Обладнання:

Оргтехніка

  1. обладнання стійки пивний бар
  2. Гардеробне обладнання
  3. Admin стійку обладнання
  4. Столи обідні
  5. стільці для їдальні
  6. електрична плита для кухні
  7. вентиляційні кришки
  8. холодильник
  9. кухонні столи
  10. кухонне обладнання
  11. гриль
  12. фритюрниця
  13. посудомийна машина
  14. мультимедійний комплекс
  15. обладнання паб сцени
  16. телевізійні монітори
  17. пожежогасіння
  18. обладнання для курців із вентиляцією
  19. парадокс і настільний хокей
  20. CCTV
  21. більярдний стіл і інвентар
  22. побутова та побутова техніка
  23. касове обладнання та термінали
  24. Організаційна структура

Персонал

При підборі персоналу, внести особливі вимоги до кандидатів. Співробітникам потрібно вміти не тільки відрізнити пиво, обслуговувати 30 клієнтів одночасно і приймати оплату. Вони повинні допомогти гостям відчути себе як удома.

  1. директор наймає співробітників, працює з постачальниками і контрагентами, фан-клуби і громади, рекламує паб послуг, поширює рекламний бюджет, займається позиціонування бренду.
  2. адміністратор керує персоналом, працює з замовленнями, вирішує конфлікти, відповідає за касовий апарат і видає зарплату.
  3. Бармен і помічник бармена наливають пиво і напої.
  4. шеф-кухар готує грінками, сосиски, гамбургери, смажена картопля і т. д.
  5. офіціантів обслуговувати клієнтів пабу.
  6. посудомийна машина миє посуд, очищає кухню.
  7. прибиральник очищає зал, приймає і видає одяг.

Зарплата персоналу складається з заробітної плати, бонусів і квартальних і щорічних бонусів.

Преміальна частина зарплати директора і адміністратора складається з інтересу і залежить від доходів.

 

Постоянные расходы Оклад Количество сотрудников Сумма Средняя з/п в месяц на сотрудника
Директор 45 000 1 45 000 69 616
Администратор 40 000 1 40 000 64 616
Бармен 30 000 1 30 000 30 000
Помощник бармена 25 000 1 25 000 25 000
Шеф-повар 35 000 1 35 000 35 000
Повар 30 000 1 30 000 30 000
Мойщик посуды 23 000 1 23 000 23 000
Официант 25 000 3 75 000 25 000
Уборщик-гардеробщик 25 000 1 25 000 25 000
Страховые взносы 34 500
Итого ФОТ 362 500

Полный расчет ФОТ на 24 месяца с учетом премиальной части и страховых взносов представлен в финансовой модели.

  1. Фінансовий план

Початкові інвестиції:

Інвестиції на відкриття:
Регистрация, включая получение всех разрешений 120 000
Подготовка помещения 1 500 000
Расходы на обеспечение работы паба в первый месяц 380 000
Создание сайта и рекламный бюджет в первый месяц 50 000
Закупка оборудования 1 850 000
Прочие расходы 60 000
Сума 3960000

Состав ежемесячных расходов:

Ежемесячные затраты
ФОТ (включая отчисления) 411 731
Аренда (300 м²) 450 000
Амортизация 38 889
Коммунальные услуги 30 000
Реклама 50 000
Бухгалтерия (удаленная) 20 000
Расходы на обеспечение работы паба, закупка расходных материалов, продуктов 820 521
Услуги охраны ЧОП 60 000
Итого 1881141

Основні економічні показники роботи паба:

Показатель Значение
Дисконтированный срок окупаемости, мес. 14
Чистый дисконтированный доход, руб. 3 988 275
Индекс прибыльности 2,01
Внутренняя норма рентабельности,% 64,64
Рентабельность продаж, % 27%

 

У фінансовій моделі представлено план продажу на 24 місяці з урахуванням сезонності, прогнозу ефективності інвестицій та розрахунку економічних показників бізнесу.

  1. фактори ризику

Паб-це місце для спілкування з друзями та колегами в комфортних умовах. Це місце, де можна пити Лондонський Стаут і з’їсти гамбургер.

Негативні фактори та ризики:

Посилення регулювання ринку алкоголю та обороту у відділеннях громадського харчування: посилення державного контролю за товарообігом, запровадження ліцензій, збільшення акцизних податків.

Конкурс. Щоб виділитися з інших майданчиків, важливо мати оригінальну концепцію і зображення, наприклад, організувати відкритий мікрофон в залі з живою музикою.

Робота некваліфікованих співробітників.

Для забезпечення безпеки гостей, важливо найняти підготовлених охоронців.

 

0 комментарий
0

Related Posts

Оставить комментарий