Бізнес план приклад, готовий зразок з розрахунками

автор administrator
бізнес план з розрахунками

Як скласти бізнес-план. Приклад

Сьогодні існує багато варіантів фінансування для тих, хто вирішив створити бізнес. Банки готові оформити кредит на розвиток вашого бізнесу, також ви можете зацікавити інвесторів. Однак для того, щоб ви, як підприємець, зацікавили ваші джерела фінансування, потрібно мати чіткий бізнес-план.

Це необхідно для залучення інвесторів і переконати їх у перспективі вашого бізнесу. Навіть якщо ви фінансуєте самі себе, бізнес-план є першим і необхідним кроком на шляху до успіху. Є компанії, які надають послуги з їх розробки, і треба сказати, вони не дешеві. Тим не все, ви можете зробити це самостійно.

Приклади бізнес планів дивіться тут:

  1. Вирощування грибів вішанок.
  2. Відкриття пивного пабу

Зміст бізнес плану:

  1. Що Таке Бізнес-План
  2. Завантажити Готові Приклади
  3. Будова Та Склад
  4. Титул
  5. Введення
  6. Ринкові Можливості Для Вашої Продукції
  7. Огляд Ринку
  8. Засновники
  9. Виробничий План
  10. Фінансовий План
  11. Маркетинговий План
  12. Організаційний План
  13. Ризики
  14. Джерела
  15. Додаток
  16. Типових Помилок У Документі

Що таке бізнес-план?

  • Це документ, який містить відомості:
  • Про компанію;
  • Послуги, що надаються, або товари, які вона надає.
  • про ринки, маркетинг, цілі компанії.

План повинен містити всі аспекти діяльності фірми, з якими проблемами вона може зіткнутися і як їх можна швидко вирішити.

Тепер ви знаєте, які основні розділи стандартного бізнес-плану і які повинні бути включені. Тим не менш, вони можуть бути складені по-різному. Ось декілька готових бізнес планів:

  1. Вирощування грибів вішанок

Структура бізнес плану

Титульна сторінка

На самому початку документа має бути інформація про назву компанії, її контакти (адреса і номер телефону), а також контакти всіх засновників. Крім того, вам потрібно вказати вміст всього плану (заголовок розділу номер сторінки). У середньому, документ займає  30-40 сторінок, які також включають в себе програми.

Вступ

Введення повинне поміститися приблизно на 2 сторінки. Тут вам потрібно вказати основні ідеї вашого проекту: його заслуги, що є унікальними, конкретної діяльності вашої компанії, що ваш продукт або послуга зможе залучити споживачів, який дохід очікується. Якщо ви плануєте залучити інвесторів для фінансування проекту, вам також потрібно вказати суму капіталу, що вам потрібно, і як ви будете його використовувати.

Підказка: цю частину найкраще зробити після того, як ви закінчили писати весь бізнес-план. Головне тут описати загальну картину проекту, і ви можете собі уявити тільки тоді, коли вивчите всі аспекти бізнесу.

Ринкові можливості для вашої продукції

Описавши його, ви повинні дати відповіді на кілька запитань. Який розмір ринку, його зміни та інтенсивність, можливості та загрози, хто є вашими потенційними клієнтами, чим вони привабливі для вас.

Зазвичай всі ці дані взяті з відкритих джерел засобів масової інформації та аналітичних доповідей, конкуренти, які працюють в цій галузі, менш схильні до відкриття такої інформації. Ви повинні вказати, звідки інформація, якщо це необхідно для підтвердження.

Опис ринку

Якщо ви не придумали щось кардинально нове, ви будете заходити на ринок, де вже існують ваші конкуренти. Незнання своїх конкурентів є першим кроком до невдачі. Тому, варто описати те, що конкуренти продають або пропонують, як залучити їх клієнтів, який відсоток ринку займають, переваги вашого продукту перед ними. Пориньте у дослідження конкурентів якомога глибше.

Засновників

Сама ідея це хороша річ. Але так само важливо, хто запустив ідею до життя. Інвестори завжди будуть зацікавлені в складі вашої команди засновників. Цей розділ повинен містити найбільш повні резюме всіх членів вашої команди, партнерів, акціонерів.

План

Цей розділ містить бізнес-модель компанії. Необхідно надати повну інформацію про джерела доходів компанії, витрати, а також постачальників і покупців. Опишіть, які технології та обладнання буде використано при виготовленні товарів (або схеми закупівель). Цей розділ плану повинен бути найбільш детальним, тому не залишайте його без деталей.

Фінансовий план

У даній частині документу прогнозується прибуток, збитки, рух коштів, можливі незаплановані витрати та витрати. Прогноз – принаймні 2 роки. Включають розрахунки окупності початкових фінансових ін’єкцій та аналіз.

Маркетинговий план

Він містить інформацію про ринкову позицію вашого продукту, її плюси, мінуси, цільову аудиторію та її сегменти, методи просування, Відгуки клієнтів.

Організаційний план

Цей розділ про організацію вашої роботи у вашій компанії і роботи з персоналом. Вона включає описи обов’язків працівників, системи підпорядкування, внутрішній режим підприємства, засоби стимулювання матеріальні і нематеріальні.

Ризики

Варто тверезо дивитися на ринок, щоб оцінити, які неприємності в майбутньому на підприємстві можуть зіткнутися від гіршого варіанту до найкращого. Опишіть можливі ризики і шляхи вирішення складнощів, що потребує вашої участі.

Джерела

Якщо бізнес-план надається потенційним інвесторам, вони повинні надати інформацію про те, як капітал буде використаний. Багато новачків недосвідчені бізнесмени припускають, що вартість запуску проекту буде менше, ніж насправді. Тому, розроблюємо всі пункти заздалегідь, порахуйте детально всі витрати на початок бізнес-плану, обладнання, виготовлення перших партій товарів, розробка логотипу, зарплати, транспортні витрати, рекламні послуги, податки.

Доповнення

Інформація може бути недостатньо для висвітлення всіх аспектів майбутньої діяльності. Тому в доповненні прикладіть всі необхідні документи, що регулюють роботу фірми (кредитна історія, копії договорів оренди, свідоцтва про реєстрацію компанії, бренду).

Типові помилки при написанні плану

Написання бізнес-плану є відповідальним процесом, але не кожен може впоратися з ним на “п’ять”, особливо якщо вона написана в перший раз. Планувальники зібрали низку типових помилок, які часто робляться при складанні документів:

  • Немає конкретного часового ліміту, до якого повинні бути виконані цілі.
  • Бізнес план написаний як приклад. Спробуйте звести до мінімуму загальну інформацію, а більш детально описати аналітичні дані.
  • Аналіз ринку ґрунтується на ненадійних джерелах. Навіть якщо ви берете інформацію з Інтернету, віддайте перевагу дослідженням, проведеному авторитетним агентствам, а не незрозумілим “неназванним” статистикам.
  • Фінансові показники занадто оптимістичні. Кожен підприємець хоче вірити в 100% успіху своєї ідеї, однак, бути реалістичним. Розгляньте всі можливі ризики і тверезо описуйте всю фінансову частину проекту.
  • Інвестор, який взяв на розгляд ваш бізнес-план хоче бачити чіткі конкретні відомості про нього, і нічого більше. Намагайтеся використовувати як мало води, наскільки це можливо, не пишіть в документі зайві дані, які будуть чіткі і зрозумілі.
0 комментарий
0

Related Posts

Оставить комментарий